کد خبر: ۶۰۷۵۹
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۵
برای نخستین بار

 نمایش لاماری برقی در نمایشگاه خودرو شیراز

 آرین پارس موتور بعد از عرضه موفق لاماری ایما و لاماری ایما هیبرید، این بار قصد دارد برای نخستین بار از نسخه لاماری برقی در نمایشگاه خودرو شیراز رونمایی کند.

به گزارش خودروکار -   لاماری برقی توان مورد نیاز خود را از یک موتور الکتریکی به قدرت ۲۰۰ اسب بخار و گشتاور ۳۴۰ نیوتن‌متر دریافت می‌کند.

 نمایش لاماری برقی در نمایشگاه خودرو شیرازانرژی مورد نیاز این موتور نیز از یک باتری لیتیومی با ظرفیت ۸۶ کیلووات ساعت تامین می‌شود که در حال حاضر یکی از بزرگ‌ترین باتری‌های موجود روی خودروهای برقی به شمار می‌رود و در چرخه استاندارد می‌تواند پیمایش حدود ۶۳۰ کیلومتر را با یک بار شارژ برای لاماریEV  فراهم کند. مدت زمان لازم برای شارژ این باتری توسط توسط شارژرهای سریع ۳۷ دقيقه برآورد شده است.

  نمایش لاماری برقی در نمایشگاه خودرو شیراز

 امکانات رفاهی لاماری برقی لاماری EV با امکانات بسیار متنوع و سطح اول، چه از لحاظ ایمنی و چه از نظر رفاهی در بازار ایران عرضه می شود.

 نمایش لاماری برقی در نمایشگاه خودرو شیراز

از جمله مهم‌ترین و شاخص‌ترین امکانات لاماری EV می‌توان به ترمز پارک برقی اتوهلد، کیسه‌های هوای جلو، جانبی و پرده‌ای، سیستم تشخیص بین خطوط، ترمز خودکار اضطراری، کروز، کنترل تطبیقی، هشدار نقطه کور، هشدار تصادف از جلو، کنترل کشش و پایداری، کنترل توقف در سربالایی، کنترل سرعت در سرازیری، دستیار کمکی تغییر لاین، تنظیم برقی صندلی‌های جلو، سیستم کمکی خودکار تنظیم آینه در حرکت به عقب، نمایشگر مالتی‌مدیا 10.25 اینچی، ورود بدون کلید، استارت دکمه‌ای، دیلایت اتولایت، دوربین 360 درجه، دوربین عقب، تهویه اتوماتیک، سانروف پانورامیک و... اشاره کرد.

 نمایش لاماری برقی در نمایشگاه خودرو شیراز

 گفتنی است آرین پارس موتور در ۲۱ امین نمایشگاه خودرو شیراز علاوه بر لاماری برقی محصولات لاماری ایما و لاماری ایما هیبرید را نیز به نمایش گذاشته است و تا روز جمعه ٢٥ خرداد ماه در سالن حافظ نمایشگاه بین‌المللی شیراز، میزبان علاقه مندان است.

 نمایش لاماری برقی در نمایشگاه خودرو شیراز

روزنامه های اقتصادی
آخرین اخبار